Bun venit pe site-ul
NO-SPA® forte România!

Ce este
durerea menstruală?
Cum se manifestă
durerea menstruală?
Cum poţi interveni în
durerea menstruală?
Sănătate şi bună dispoziţie
în timpul menstruaţiei

DESPRINDE-TE

DE DISCONFORTUL

DURERII MENSTRUALE!



Pe lângă tratarea corespunzătoare a durerii, în funcţie de cauza sa (spasmul sau inflamaţia), ai putea să ţii cont şi de alte câteva sfaturi:

Odihneşte-te, relaxează-te şi ai grijă de tine. Când eşti obosită, ai tendinţa să simţi şi mai intens durerea. Încearcă o tehnică de relaxare (meditaţie, yoga etc.) sau pur şi simplu fă ce-ţi place şi te linişteşte.

Evită zahărul, alcoolul, sarea sau cafeină în exces. Zahărul şi alcoolul stimulează atât spasmul cât şi inflamaţia, sarea te face să reţii prea multe lichide, iar cafeina măreşte şansele să suferi de durere de sâni.

Alege să consumi carbohidraţi complecşi (cereale integrale, orez brun etc.) şi grăsimi sănătoase (peşte marin, nuci şi seminţe crude).

Bea suficientă apă, toate funcţiile corpului tău depind de buna hidratare. Ceaiurile din plante, cum ar fi ghimbirul şi menta, pot fi de ajutor în cazul stărilor de greaţă.

Limitează sau evită fumatul, pentru că îngustează vasele de sânge, ceea ce îngreunează eliminarea endometrului în timpul menstruaţiei, mărind “şansele” să suferi de dureri menstruale.

Masează-ţi spatele şi abdomenul. Masajul poate calma contracţiile spastice, şi produce o stare de bine generală :) O sticlă cu apă caldă pusă pe abdomen poate face minuni.

Fă exerciţii fizice uşoare, chiar şi o plimbare mai lungă, pe jos. Mişcarea oxigenează ţesuturile şi stimulează creierul să producă endorfine, cu rol important în diminuarea durerii fizice, dar şi a stresului şi anxietăţii..


sus